nyklippt!

Nu är jag nyklippt. Blev inte så mycket på längden, men lite extra för att jämna till mitt uppklipp sedan läänge.
Känner mig nöjd, ville ju ha kvar min längd. Fick en liten slinga mörkt också, en sådan som går att tvätta ut. Min frisör har gjort dte ett par gånger, hon tycker jag måste prova på att ha lite slingor i mitt ljusa hår. Visst det kan ju vara kul med lite liv, men något permanent vill jag inte göra i dagsläget.

Efter klippningen gick jag till biblioteket, oftast blir det bara skolbibliotek nuförtiden, men idag blev det "riktiga" biblioteket. Åh vad jag älskar böcker. Det är boknörden i mig. Tycker känslan av att gå runt i en bokaffär eller ett bibliotek är så härlig. Idag lånade jag en Mari Jungstedt bok, Tjuvlyssnat (bjuder nog på några skratt, hoppas jag) och ljudböcker till pappa, fast det vet han inte om, och en bok till mamma, som hon inte heller vet om, som jag tyckte såg söt ut. Sedan lånade jag en bok jag läst om, En sexists bekännelser. Den här är om en man som berättar hur det faktiskt gått till, sedan har han även skirvit en bok med samma titel fast tillägget, "handbok för kvinnor", lite mer how-to. Så den reserverade jag. Ska bli intressant att läsa, man får säkert lite bra tips.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits