lunch

Åt vid skrivbordet först och begav mig sedan till kanalen för att sitta i solen ett tag. Väl där träffade jag på kollegor från mitt kvällsjobb. Jättekul att se dem och att få sällskap för den delen!
Det är så kul för runt Sheraton är det fultl av folk. Fans, journalister och fotografer. Alla försöker få bild på Rolling Stones när de ska lämna hotellet. Ojoj. De stod på flera olika ställen och verkade utplacerade och som om de varit där ett tag. Kommer nog aldrig bli någon inbiten fan av någon grupp/artist. Visst vore det kul att träffa på någon sån där av händelse, men inte stå och trycka i flera timmar. Min moster hängde med en välkänd artist på 60-talet under en semestervecka.  Hon var inte så imponerad av personen i fråga, men tyckte väl grejen var ganska kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits