han går!

Min playdate började väl inte så bra. Blev jätteledsen på min bror och var på väg att inte åka till dem alls. Efter lite övertalning ändrade jag mig ändå och det var tur. Filip var supermysig och härlig, som alltid. Det allra bästa var nog att se honom gå! Ställde man ner honom, flyttade sig bakåt en bit och fick hans uppmärksamhet så gick han till en. Det mysiga är ju sättet han liksom kastar sig i ens famn. Myspys! Han har läst sig att pussas också. Fast han kör mer franskt vis, med öppen mun. Innan jag skulle ge honom middag så satt han och åt på ett äpple. egentligen skulel jag ha äpplet och ge honom lite, men han tog det och började gnaga. Då kan man itne ta maten ifrån honom så han fick fortsätta. Ojoj, vilket fokus han hade. Dessutom är det inte ofta han är stilla på det viset så länge. Han känns verkligen som att han utvecklas hela tiden. Ofta låter det som att han säger "titta där" samtidigt som han pekar på något. Med lite(läs ganska mycket) fantasi så sa han Emma! Haha... I absolutely adore him!
18534-5791

bild via google.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits