fri!

Min week of hell är härmed slut! Eller nästan två veckor faktiskt... Helgen ska ägnas åt horisontal läge, allra helst i solen. Sedan vill jag gärna njuta av lite ledighet och göra något kul, men stressa det tänker jag itne göra.
Aneldningar till att den här veckan har tagit på mig: jag är svag i hela kroppen, ont i muskler, stundtals känns det som att hjärtat varit på löpmarsch. Fast på ett annat sätt är jag superpeppad och pigg! Märkligt.
Nu är det iallafall solstolen som gäller.
Idag har jag förresten gjort två fynd! En ursnygg spegel som ska förgylla min hall. Den har lite rugglig ram, tänk sån där blaffig i guld, men mindre blaffigt och i matt silver. Riktigt snyggt!
På zara hittade jag världens skönaste kofta. Snyggt går ton, i 75% silke, 25% bomull och 5 % cashmere. Härlig, varm och snygg, I love it!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits