fötter

Vanligtvis brukar jag ha fotbad med jämna mellanrum under sommaren. Jag filar, scrubbar och smörjer. Men i år har det inte blivit så.  Min stortånagel har fått ryck och är lite lös, med resten på väg ut. Väldigt läbbigt tycker jag. Därför har jag inte riktigt velat slänge ner den foten i ett fotbad...
I tisdags när jag var på ICA hittade jag en fotpeeling av märket Scholl. Igår var det dags att testa. Man ska ta peelingen på torr hud och scrubba. Jag fokuserade främst på hälarna, det är där jag är lite torr. Resultatet var fantstiskt bra! 2-3 gånger i veckan för bästa resultat står det. Inte klibbigt, jobbigt eller meckigt alls, bara jättesmidigt! Detta blir min räddare för fötterna. Viktigt är väl att smörja sig efteråt, men på med fet kräm och ett par strumpor över natten så är det fixat.

Kommentarer:
Postat av: Carro

Oooh , vad skönt ! :)

Postat av: Emmaria

Ja verkligen! och lätt :)

2007-08-02 @ 11:51:25
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits