brus

Är inte brustabletter väldigt vuxet?! När jag var yngre kändes det som en typisk mamma-pappa-grej. Själv tog jag ju tabletter, eller som liten fick man ju flytande varianter.
Har tagit brustabletter som värktabletter. Dels närj ag tog bort mandlarna, då var det främst stolpiller, läbbigt! Men när jag sedan var tvungen att försöka gå till skolan osv så blev det smärtstillande i brusvariant.
I november tog jag ju bort min visdomstand och då var dte också brusvariant som gällde.
Idag tar jag panodil jag hittade i ett skåp, brustablett! Not my thing.

Funderar också på om man kan förändra sin tänk-om inställning till en det-som-händer-händer inställning. Min tänk om inställning leder till att jag nu konstant har paraply, plåster, solglasögon, penna och näsdukar imin väska. Fast så är det ju så att jag skulel bli lite sur på mig själv om jag inte hade paraply när det regnar, inte sol när det är blå himmel osv. Kanske kan bli en både-och person?! Det låter bra :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits