another sunny day

Blå himmel och sol. Temperaturen smyger sakta uppåt och det ska nog ordna sig idag också. Igår hade jag från mysbyxor och munkjacka till bikini på mig... Nästan som när jag är på landet!
LIte grejer att småfixa med har jag idag, får hoppas att allt går som jag vill.
En sak jag blir så förvånad över varje höst är hur angelägna folk verkar vara att slänga på sig kappor, stövlar, mörka kläder och stickat. Lager-på-lager passar ju bäst nu när det är kallt på morgonen och lite varmare mitt på dagen. IGår såg jag en tjej som visserligen var väldigt fin, men hon hade passat bättre om en-två månader i sin kappa som var helknäppt med halsduk och mörkt nertill. Själv gick jag i jeans, t-shirt, kofta och ballerinas med peeptoes.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits