two times

Mischa gillar den rockiga stilen. Jag har skrivit innan hur jag gillar när hon blandar det rockiga med lite mjukare toner och romantiskare stil. På bilden till vänster tycker jag dock kombinationen är sådär (läs: ej bra). En rockig t-shirt nedstoppad i en svart kort kjol med en fransjacka?! Nej ingen hit.
Då är jag mycket mer förtjust i den stilen hon hade på, ytterligare, en Keds-promotion i London. T-shirt, jeans och skinnjacka matchas snyggt med lockar. I like!
18534-491518534-4914

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Jag håller med om att den högra outfiten är bättre, åh andra sidan är Mischa snygg i allt.

Postat av: Emmaria

Ja hon är ju snygg i det mesta, men dne högra slår definitivt den vänstra outfitten, tycker jag :)

2007-04-21 @ 12:21:10
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Jennica

Åh, jag gillar verkligen hennes John Lennon t-shirt. Du råkar inte veta vart hon kan ha fått tag på den?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits