sömnlös i Göteborg

Jepp. Det beskriver hur min natt sett ut. Somnade efter att tidningen kom... Det säger en del.
Last night I hade the strangest dream är en låtstrof som också beskriver natten, eller ja hmm... morgonen. Märkliga drömmar som visar sig återigen. Attans. Trodde jag skulle slippa dem nu.
SNart dags att gå till vagnen för att åka till huddoktorn. Undra vilken väntetid det blir idag?! Aja, jag laddar upp med bok, cola och kex. Allt för underhållning och för att se till att jag inte svimmar. Känner mig lite bättre, men ganska så väldigt utslagen ändå. Fast bättre som sagt.
Nej nu måste jag ta på mig något, förhoppningen är att dra fram något rakt som ej sitter åt runt magen. Får bli jeansklänning tror jag. OCh tights.
Nej rusa var det, fast långsamt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits