sleepless

Inatt sov jag typ ingenting kanns det som. Idag ar jag sliten som fa.
Igar kvall firades min bror. Han fick grill, grillbestick och ett par ursnygga seglar/streetskor som jag och mamma kopte forra veckan. Han var skeptisk till skorna men jag tror nog han vande sig.
Jag spenderade storre delen av tiden med min brorson. Det kanns i kroppen idag. Nastan traningsvark.. Fast det ar klart, han vager tio kilo och man haller honom nastan hela tiden. Han kryper visserligen, men igar ville han mest sta upp hela tiden... Sweetie!
Onsdagar ar tv-kvallar i mitt hus, Men in Trees och Greys Anatomy. Det ar grejer det!
SOlen skiner fortfarande, men det ar kallare, lite forradiskt, men jag kan anvanda mina nya gympaskor vilket ar bra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits