my love

Jepp, jag har en ny kärlek. Min laptop! Åh som jag velat ha en och nu äntligen ligger den i mitt knä. Tack vare en urlång sladd känns det dessutom som om jag har en trådlös uppkoppling. Så småningom så ska det bli trådlöst, men när det sker beror lite på. I love den här datorn. Kör Windows Vista på min HP. Lite annorlunda, men inte så farligt ändå.. Dte handlar bara om att vänja sig. Med tanke på hur snabbt jag vande mig vid engelstk tangentbord när jag fick köra linux så är jag inte oroad.
Imorgon ska jag till hudläkaren. Hoppas främst att jag tar mig dit och hem utan att svimma. Stundtals har jag noll kraft i kroppen alls. Sov riktigt länge idag, men jag hoppas kunna somna snart ändå!
Min kudde luktar gott :) Tihi..
18534-4945
bild dustinhome.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits