en sorts träning

Lördagen har spenderats hos bror min. Var där med bananlådor, de ska flytta om exakt en vecka... Passade på att stanna ett tag och pussa samt leka med min brorson. Han är underbar! Nej, det kommer aldrig bli tjatigt.. För mig åtminstone. Kanske för de som får höra det! :)
Känner mig lite seg i armarna nu.. Inte trött som jag var för några månader sedan utan mer seg. En sorts träning blir det. Igår körde jag ju lite kondition och mage så det var väl bara rätt att ta armar, axlar och rygg (blir det ju faktiskt..) idag.
Precis som igår kväll så känner jag mig trött men ändå inte.. Kanske är mitt blodvärde som är lågt.. Fast jag tycker jag tryckt i mig en massa tabletter på sistone. Hmm.
Nej om jag skulle ta och rycka upp mig lite!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits