datorer!

Igår låste sig min dator och sedan gick den inte att starta upp igen.. Det är när jag är utan dator som jag inser hur mycket jag använder mig av den! Skola, jobb, mail, räkningar, blogg, MSN osv.. Det är bara sånt jag behöver internet till. Sedan skriver jag arbete, rapporter, gör tidrapporter osv. Dator = mucho viktigt för Emma!! Hoppas att det löser sig snart. På ett eller annat sätt...
Idag har jag varit duktig, solat (på hudkliniken, ej solarie), varit på Universitetsbiblioteket och uppdaterat mitt lånekort (mycket duktigt!), tränat (light version, men över 100 magövningar gör nog susen) och hunnit känna förkylningstecken.. När jag befarar en förkylning så blir jag läbbig bak i svaljet, och bak i näsan.. Får hoppas att det är inbillning eller något nytt roligt allergi-symtom. Imorgon vet jag nog.
Helgen blir lugn. Min plånbok är thin och då får jag ta det lugnt, samt kanske kurera mig. Samt plugga. Dte kan man alltid göra. Nog det bästa med att inte vara student, slippa ett ständigt dåligt samvete! Förhoppningsvis hinner jag pussa min brorson också. :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits