aj

Fattar inte vad jag gjort, men det gör jätteont på en punkt i ett revben. När jag är stilla är det lugnt men så fort jag röra mig eller så, då gör det ont! Minns inte ens att jag slagit mig. Fast å andra sidan brukar jag aldrig komma ihåg när jag slår mig, oftast brukar bara blåmärken dyka upp från ingenstans... Värst är det om jag varit ute, och nej, det beror inte på att jag varit så onykter att jag inte minns utan jag ignorerar helt enkelt sådana saker då, det är ju så kul i övrigt. Får väl hoppas det går över, vad det nu är.
Nu ska jag äta något lätt, gå till gymmet och sedan fortsätta med mitt marknadsföringsarbete. Funderar på att måla mina naglar igen också. Det blir ju så mycket roligare med
rosa naglar. :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits