Utmaning

Vad heter du?
Emma
Vart bor du?
Göteborg
När är du född?
17 juni 1982
Beskriv din stil med 3 ord?
Klassisk, bekväm och stilren.
Vad innebär mode för dig?
Mode är inspiration för mig. Jag gillar att insupa tips, råd, kombinationer och åsikter från alla möjliga ställen och blandar sedan ihop det med resultatet som jag gillar.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Zara är favoriten men de finns ju tyvärr inte här ännu. TopShop är grymma, H&M är perfekt. Mango är också helt okej.
Shoppar du second hand?
Nej, det är inte alls jag.
Vilken är din favoritdesigner?
Jag gillar så mycket olika, kan inte säga en. Filippa K, Chloe, Marc Jacobs med flera
Vad är din favorit i höst?
Jag älskar att man kan klä sig bekvämt i det rådande modet! Koftor är min ständiga favorit, tröjklänningen är super, snygga kappor, ja det mesta funkar!
Hur mycket shoppar du för i månaden?.
Väldigt varierat, just nu mini eftersom budgeten är väldigt begränsad.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyrast är min vinterjacka från Henry Lloyd, billigast nog ett par Filippa K byxor som jag fyndade på outlet för 50:-. (Outletpris, reapris+utförsäljningspris, från 3-400 kr till 50 spänn!)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja det tror jag, sedan kanske det blir mer bestående saker än idag, men eftersom jag itne shoppar i några enorma mängder tror jag det kan vara rimligt.
Brukar du tröstshoppa?
Det har hänt! I somras en tröja från Boomerang när jag var superdepig efter trist besked, annars kanske en sjal eller något under 100-lappen från H&M.
Högklackat eller lågklackat?
Lågklackat lätt! Trots min 160centimeter kan jag inte springa på kullersten i klackar, hur snyggt det än kan vara.
Vilken är din drömväska?
Hmm, vet inte kanske en Bayswater...
Vilket blir ditt nästa köp?
Kanske en kappa inför hösten? Annars ett rouge för det behöver jag.
Favoritblogg?
Jag läser en salig blandning, kan länka lite senare...
Vilka är dina stilikoner?
Rachel Bilson, Kate Moss kanske, men jag inspireras av personer på stan och bloggar också. Kombinationer, matchningar och detaljer ger mig inspiration.
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Hmm, det har nog alltid funnits där, mer eller mindre. Älskade visst att ha klänning på mig som liten, det finns ett kort på mig som två-åring med en väska på armen...
Vad vill du jobba med i framtiden?
Drömmen är marknadschef för ett klädföretag men på marknadsavdelningen i schysst position på ett trevligt företag duger också!
Favoritplagg just nu?
Det är nog den här
koftan från TopShop.
Favoritaccessoarer?
Svart väska från Asos, eller något av mina par ballerinas.

Kommentarer:
Postat av: Emma

Men... Jag fyller oxå år den 17e juni (fast jag är 81a) och vill precis som du bli marknadschef =) Lite roligt. /Emma

2006-09-21 @ 08:49:13
Postat av: Sta

Och du heter Emma :). Men vad är det med chefsroller som är så lockande? Mycket jobb, mycket ansvar - lite fritid.

2006-09-21 @ 15:50:20
Postat av: farh vygel

pmrafyovt echfls yjklna oefdybjn ieplrdmh wemgbsly jpmvne

Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och United States

2007-08-06 @ 12:51:41
URL: http://www.onlineshops.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits