Till Salu -såld

Igår bestämde jag mig för att försöka sälja min blå H&M-klänning. Den är rak i modellen, rynkad ovanför bysten, små puffärmar med en knapp i ryggen. Ärmarna och tyget ovanför rynket är matt medan tyget i kjolen är lite mer glänsande.
Material: 65% Polyester, 35% viskos upptill; 68% Bomull, 32% Silke nertill.
Storlek: 34
Aldrig använd men ingen prislapp eftersom den inte hade det vid köpet.

Maila gärna om ni har frågor om pris, betalning eller liknande.
[email protected]
18534-3400



Såhär ser klänningen ut IRL fast i en annan färg.

UPPDATERAT: Nu är klänningen såld! Kanske säljer jag mer i dagarna... :)

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag vill köpa den! Jag har mailat dig.
//Anna

2006-09-19 @ 14:13:53
Postat av: Ann

Vill jättegärna ha !! Läs mail!

2006-09-20 @ 10:24:40
Postat av: Hanna

jag vill med köpa din klänning! jag har med mailat!// hanna!

Postat av: fxmz tclsdf

gjqcnh ignre mvlkw xygsfc newvgryc oyuj bgcyu

2007-01-01 @ 01:39:54
URL: http://www.kpzwy.cxbyin.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits