mina skor

Äntligen kommer resultatet av skoutmaningen. Det blev lite hopklipp med gamla och nya bilder. Vilket även innebär dålig och bättre kvalitet. Jag tog de skor som trängs på min skohylla, det blev alltså en uppvisning av mina sommarskor. Med ett litet inslag av en vinterstövel...
18534-3402
1. Blå ballerinas, TopShop (från vänster)
2. Svarta ballerinas, butik i Palma
3. Bruna kilklackar, liten butik  Mallorca
4. Guldsandalder, Zara
5. Guldballerinas, Zara (de har tappat sin glans efter en partykväll i Halmstad)
18534-3403
1. Vita tygskor med gula detaljer, Lacoste
2. Mörkt gröna ballerinas, TopShop
3. Bruna Loafers, Zara (Mycket snyggare i verkligheten!!)
4. Stövlar Clark's
5. vita ballerinas, Din Sko
6. Paljett-toffel, från New York
7. Röd Loafers, Unisa (världens fynd i butik hemma på torget)
8. Bruna remsandaler, Jerns

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Nice shoes! Fastnar speciellt för guldssandalerna!

2006-09-20 @ 14:38:33
Postat av: Tcip

Hej,

jätte fina skor du har :) undra vilken skostorlek du har *ler*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits