helgen!

Vad ljuvlig helg det varit! Åkte ner till landet tidigt i fredags eftermiddag och började en slapp skön helg.
Gårdagen spenderades i solstolen under stor del av dagen. Jag hade planerat att åka itll IKEA men kom inte längre än till Free Port. På kvällen kom en kompis förbi som varit upp i stan ett ärende. Hon stannade några timmar och fikade, riktigt trevligt! Inatt sov jag jättedåligt och har kännt mig konstig hela dagen, sov en dryg timma i solstoeln vilket hjälpte lite grann.
Vi slutade dagen med att äta grillat ute i solen. Så härligt! Jag känner mig helt lyrisk! TÄnk att kunna äta frukost ute och sitta i bikini hela dagen i slutet av september. Fantastiskt!!
Nu ska jag in i duschen och sedan titta på Beck tänkte jag.

Kommentarer:
Postat av: heqwvs pyaqwt

hlwxqzn amzd pxmz risjvnh pfnvilm hbztjndvc mafi


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits