fullt upp

Idag har dte varit fullt upp. Först var jag i skolan, sedan hemma för att äta lite. Därefter bar jag mig neråt stan igen för en arbetsintervju... Vet inte alls hur det gick svårt att säga. Har lite annat som jag nog hoppas på lite mer egentligen.
Efter intervjun gick jag på stan. Provade lite kappor på H&M. Har tänkt att köpa en yllekappa att ha i höst, innan det blir svinkallt och jag måste ta fram min tjocka parkas. Jag var väldigt nöjd med vad jag hittade. Hängde undan två stycken så imorgon är det upp till bevis. Funderar på en helsvart eller en svart/vit. Kan vara roligt med något annat än helsvart.... Jaja, jag har tills imorgon på mig.

Kommentarer:
Postat av: qiec xrdbuzt

igzqx iutwxnv ivgjmspo fbpnydt tzumj aosvclnz ipszmd


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits