fredag, tjoho

Idag är det fredag! Solen skiner och det är blå himmel. Ljuvligt. Helgen ser ut att bli fin och jag tänker njuta av solen allt jag kan. Jag är ganska trött idag känner jag. Fattade inte alls vad som hände när det ringde och pep hemma imorse. Imorgon ska jag sova! Det är därför jag tycker det är jobbigt att göra grejer som innebär tidig morgon på helgen, det är ju min chans att sova ordentligt!
Även idag är jag på jobbet och kommer vara här hela dagen, med undantaget av en stund i eftermiddag. Sitter vid en läbbig dator, den är så seg. Måste trycka stenhårt på tangenterna och åäö är helt omöjliga att få rtt. Argh!

Kommentarer:
Postat av: abndygu kcayo

zmnvae ruyxvlnsm wpynci gvfxuqrk tyamlgh lrwpcadh pbecg


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits