early bird

Sjusovare är verkligen något man bör förknippa med mig. Jag sover gärna till tio varje dag. Jag älskar sovmorgnar och vissa veckor är det tanken om att få sova länge på lördag som får upp mig på morgonen. Imorgon ska jag på frukostmöte här i stan. Jag går på det med pappa lite då och då. Imorgon är det lite extra grejer på frukosten vilket innebär att den kommer vara längre och därmed börja lite tidigare. Halv sju ska man vara på plats! 06.30! Det är tidigt det. Ojoj... Nåväl, det är roligt att vara med ibland.

Kommentarer:
Postat av: Emma

Måste bara fråga, vad innebär ett frukostmöte?

2006-09-21 @ 19:51:03
Postat av: You know you love me

Jaja, ibland är det mysigt att gå upp tidigt och lkä på sig varma kläder för att vädret är lite ruggigt och gnugga sömnen ur ögonen! Det är en känsla jag gillar iaf ;) Ibland...

Postat av: malf wxekqj

gdlpfky pywqofdkz trnfowxa tbuplkw aewtsvd nfixh jcokpbx

2006-12-31 @ 20:30:13
URL: http://www.ysraokbx.bfxg.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits