civilisationen

Nu har jag återvänt från landstället och sitter hemma hos mina föräldrar. SNart vankas det middag bestående av grillad kyckling som är omlindad av bacon med potatis, sallad och hemmagjord kall sås till. Mumsigt värre!
Jag är fortfarande inte 100%, men huvudet känns inte längre som bomull. Hade ruskigt svårt att sova inatt, väldigt frustrerande. Sov två timmar, var vaken i en kvart-halvtimma och så höll det på. Längtar efter att få sova en stund. Har inte kännt någon ro ännu bara...
Det blir fullt här idag, mamma, pappa, mormor, min bror, svägerska och lilla brorssonen. Ska bli kul att se honom, var en hel vecka sedan sist. Har inte velat åka dit när jag varit riktigt dålig.

Angående sko-utmaningen, får försöka ta tag i det imorgon, har ju ingen digitalkamera, men med webcameran kanske det går...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hejhej jag älskar dej puizzpuizz

2006-10-03 @ 12:55:41
Postat av: qgia cxjlwh

cxra bkiapyxwh erzj pnwotmxj sjxfkagr idcj skixcdzqp


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits