after training

Nu har jag varit på gymmet och tränat. Tog i lite mer idag, snart hoppas jag ha kommit igång ordentligt. Jag trivs bäst då jag är lagom tränad, inte för mycket och inte för lite. Det var ovanligt lite folk där, kanske har de flesta inte kommit igång ännu. Måndagar runt fem-sju brukar annars vara riktigt fullt på gymmet. Dte är kul ivlken blandning det är. Allt från vältränade biffiga typer till mer lättviktare som jag själv. En del pensionärer och även de som "snygg"-tränar. Att folk raggar på gymmet har jag aldrig förstått... Möjligtvis på väg in eller ut..

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vart tränar du? sats eller friskis?

2006-09-04 @ 19:27:28
Postat av: Emmaria

Jag tränar på friskis :)

Postat av: Kaospiloten

Skönt med ett folktomt gym! Det värsta som finns är ju att behöva stå och vänta för att alla maskiner är upptagna...

2006-09-04 @ 20:44:45
URL: http://kaospiloten.blogspot.com/
Postat av: Gabbi

Ragga på gymmet förstår jag inte heller :P Vem vill gå runt jättesvettig och ofräsch och ragga, egentligen? haha.

2006-09-04 @ 21:56:51
URL: http://gaabbi.blogspot.com
Postat av: Emmaria

Kaospiloten: helt rätt. Så segt att behöva vänta och jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag väntar... Jag vill ju inte stå och stirra på den som håller på..fast det är ju nästan oundvikligt.

Gabbi: Nej vem vil det?!?! Jag föredrar att vara mitt "bästa jag" när det ska raggas... Fast jag är itne så värst bra på att ragga alls egentligen.

2006-09-04 @ 22:52:14
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: lina

hur gammal är du, och vart tränar du. jag är 16 år och har inte kunnat träna någonstans, så jag undrar om du har kunnat det, beronde på hur gammal du är.

2007-03-02 @ 20:50:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits