working-girl

Idag sitter jag på jobbet. Kul att vara tillbaka, även om det bara gäller två dagar. Hann med ljusbehandlingen på morgonen, skönt att slippa stressa på lunchen. Nu kan jag istället ta det lugnt, äta min lasagne(eller snarare pappas faktiskt) och strosa på stan. Hrligt skönt vder ute idag. Okej solen gör allt sitt när den skiner, men idag är det 12 grader redan och det är nästan att föredra. Kyla gilar jag inte och min hud protesterar vilt!
En ny vecka, förhoppningsvis lite ljusare än förra, med syftning på humöret, inte utomhus...

Kommentarer:
Postat av: Lars Anders Johansson

Men nog är det skönt ändå att vintern är i antågande? Och som de gamle säger: det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder. Jag vill dock hävda att detta är en sanning med modifikation.

Postat av: Emmaria

SOrry men jag kan itne hålla med dig... Jag har faktiskt blivit bättre på det där med dåliga kläder, men huden o astman gillar inte kyla. Tyvärr... Det bästa är väl julen..

2006-10-30 @ 16:27:34
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits