utmaning

Catya har utmanat mig coh det passar perfekt såhär på fredag förmiddag.

One three hill eller O.C: Hmm, just nu väljer jag nog One Tree Hill faktiskt
Ute- eller hemmakväll: Både och eftersom jag uppskattar bägge delarna olika gånger och på olika vis
sex eller mys: well, allt berättar jag inte här på bloggen.
Salt eller sött: både och
lyx eller budget: Lyx är nice, men jag har hellre mer att välja på, så budget
sommar eller vinter: Sommar alla gånger!
När är du Född: -82
vad har du på dig en ledig dag hemma: mysiga kläder
Favoritresturang: har ingen direkt...
Favoritfilm: Finns så många bra, just nu älskar jag Devil Wears Prada
Drömväska: har ingen särskild drömväska, kanske en LV
Har du barn: nope
födelseort: Göteborg
Smeknamn: Emmschen(på jobbet), Lilla Emma(av en kompis), men egentligen är det mest min familj som har smeknamn på mig. Mamma kallar mig bla Fia-Lotta, även utanför huset. Typ i en butik!
Favoritfärg: Jag älskar blått eftersom det är så snyggt, rosa gillar jag också
Drömprins: ...hoppas jag dyker upp så småningom!
Har du varit kär: jodå
Favoritlåt : Hmm, har ingen direkt men många låtar har betydelser för mig, positiva och negativa.
Maträtt: ehh, mat är inte min favorit och jag har svårt med favoriträtt, kanske grillad kyckling med bacon runt med hemmagjord potatissallad...
FavoritResemål: Palma är underbart, annars älskar jag Italien!
Favoritblomma: jag älskar rosor. Liljor är också fint, eller vitsippor.
Tycker inte om: alla världens orättvisor
Senaste sjukhusvistelse: Vistelse? Hmm, ska det vara en natt så får det bli halsoperation för några år sedan, annars var det i augusti.
Favoritdricka: vatten, gärna med citron i, eller grönt té med vaniljsmak
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: de är svagt svagt blå, Marrakesh tror jag färgen hette.
Vad gör du när du är uttråkad: kollar på tv, läser en bok eller försöker aktivera mig
Missbruk: nej.
Vän som bor längst från dig: Hmm, Brasilien har jag några gamla kompisar som bor i.
Vad retar du dig mest på: ibland det mesta, andra gånger nästan ingenting
Läggdags: jag är sämst på det, men mellan elva-tolv
Nagellack: har alltid genomskinligt, men försöker lära mig måla mörkt eftersom det är snyggt.
Husdjur: Nope, är allergiker!
Skostorlek: 36, ibland mindre....
Syskon: världens bästa storebror.
Favorit pålägg: ehh, vet inte. 
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: hmm, någon forskning av sjukdomar, vilken vet jag inte nu.
Vilket är det vackraste ordet: amore
Bästa bok du läst: Läser så mycket att jag omöjligen kan hålla ordning på vilken som var bäst
Är du Internetberoende: joo det måste jag nog erkänna
Favoritparfym: Gucci Rush och DKNY Apple
Gillar du snö: när jag är i fjällen, men inte i stan!
När köpte du något åt dig själv sist: en tidning i förrgår
Vilken är din bästa egenskap: åhh, pass!
Senaste pojkvännen: too long ago..
Vilken film såg du på bio senast: det var nog The Break-Up
Senaste köpta skiva: skiva? Vad är det??
Favoritgodis: inget särskilt..
Studier eller jobb: pluggar, har även extrajobb
Bästa kompis: det hade jag på mellanstadiet, men nära vänner ja.
innerstad eller liten ort: stad
Favorit bloggar: har många jag kollar under en dag
Nytt eller vintage: nytt!

Kommentarer:
Postat av: bcxr wembxgp

gjep mcatdso ptild apzqyhdx lemrwucog vkwpxe gfuoq


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits