stock

Inatt sov jag som en stock.Det var länge sedan. Vaknade inte ens av min kompis på morgonen. Väldigt skönt . Var nog tack vare all träning jag ägnade mig åt igår. Först var jag på gymmet. Sedan testade jag ToppHälsas Yoga-skiva, den var helt okej men väldigt basic. Kakan på moset blev när jag körde en halvtimma Pilates också. Tänkte köra Yoga och Pilates idag också. Kände mig lugnare eftersom det fokuserar på andningen vädligt mycket. Suveränt om man är stressad.
Idag har jag världens tryck i mina bihålor. Väldigt märkligt eftersom jag äter pencillin mot bihåleinflammation... Jag har nog den märkligaste kroppen sjukdomsmässigt. Får ofta saker man inte kan få på det viset jag får det, men det händer ändå...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits