Shopping

Läste i Arkaden idag att Zara öppnari april. Jättemärkligt för jag drömde inatt att jag hade glömt av att Zara låg i Göteborg. Längst bort i nrodstan låg dte i min dröm och jag minns hur förvånad jag blev över att jag hade glömt av det...

Tänkte kolla om någon Göteborgare tittar in här och vet var man kan hitta den där butiken Monki (eller vad tusan den hette) som snackats om i diverse tidningar på sistone. Märket som skaparna av Cheap Monday och Weekday dragit igång. All info om Göteborgsbutiken tas tacksamt emot här!

Uppdatering: tjoho, jag hittade deras hemsida!
Här kan man själv lokalisera butikerna. Göteborgsbutiken ligger på Södra Larmgatan nummer 10. Måste jag absolut hinna med imorgon innan jag ska jobba för första gången!

Kommentarer:
Postat av: hannah

monki ligger mitt emot weekday och stuk. en bra och cool affär men mycket fina, och prisvärda kläder... tycker dock kläderna känns lite tråkiga men det är väl värt ett besök dit!

2006-10-02 @ 18:02:31
Postat av: Emmaria

tack :) Ska svänga förbi imorgon, vill absolut se, förväntningarna äruppbygda trots allt, får se vad betyget blir.

Postat av: fia

ja mittemot stuk, precis brevid fiorucci accessoarer.. tycker att själva affären är ganska fräck, men dom hade inte speciellt mkt kläder i den..

2006-10-03 @ 18:59:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits