red lips

Färgen på allas läppar: rött.
Kanske inte riktigt men det var ett tag sedan det var så rätt att måla en riktigt röd plutmun som nu. Det är bara att låta sig inspireras av kändisar som 
Christina Aguilera och Scarlett Johansson.
Aftonbladet har en guide i hur man ska bete sig för bästa resultat.
Själv föredrar jag nog oftast ljusa rosa nyanser men i somras köpte jag ett lipgloss från Clarin's som ger mig lagom röd effekt. Clarin's Lip Balm nummer 11 ger mig perfekt röd nyans utan att jag känner mig som en clown.

Kommentarer:
Postat av: v

xtina är så fin men jag vågar inte ens tänka tanekn på hur hon ser ut utan allt det där sminket.. :|

Postat av: lmyi hmcdl

xtpv olrvg ecwzhi ptmqdniy rtwjca plsynb zbcl

2007-01-01 @ 01:40:36
URL: http://www.lxrykzu.viyjqbtwr.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits