onsdag

Var jättesvårt att komma upp ur sängen idag. Riktigt jobbigt. Måste verkligen skärpa mig på det där.
Har fixat, donat och pluggat under förmiddagen. Nu väntar jag på mamma som ska komma förbi en sväng. Utanför mitt hus håller de på med någon slags lyftkran... Undra vad de ska göra egentligen.
Stundtals känns det som att regnet hänger i luften idag, det är åtminstone väldigt grått ute. Ska en sväng till mitt jobb för att lämna tidrapport om en stund. I eftermiddag ska jag träna med en kompis. Hon och jag har blivit väldigt dåliga på att ses. Jag försöker, men hon är väl inte intresserad helt enkelt... Ibland blir saker och ting så mycket svårare än det behöver. Sånt tycker jag är jobbigt!

Kommentarer:
Postat av: Staffan

"Hon och jag har blivit väldigt dåliga på att ses. Jag försöker, men hon är väl inte intresserad helt enkelt..."

Det är inte kul när man glider ifrån kompisar/kompisgäng :(. Det är viktigt att hålla kontakten för man vet aldrig när man behöver dem som mest.

2006-10-11 @ 17:22:14
Postat av: Emmaria

Nej det är riktigt trist! Vissa hittar man tillbaka till medan det är svårare med andra.

Postat av: vqjxko kbzq

bmtaqniz tzbqch uoskc weito ubxy dlbk pnrqb

2007-01-01 @ 01:42:10
URL: http://www.rianso.khtj.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits