lill-killen

Ikväll träffade jag min brorson, han är verkligen bara helt underbar! Igår var han en månad.. Känns på ett sätt som han funnits hos oss mycket längre. Fast det har han ju på ett sätt, i magen.
Vi var många generationer på middag, mormor, mamma, jag&bror samt lilla Pyret. Numera har han ett namn faktiskt, fast stavningen är visst inte fastställd ännu. Filip/Philip/Filiph eller hur det nu kan bli. Spelar egentligen ingen roll, han är så söt och underbart härlig ändå!!!

Nu blir det att titta klart på Beck innan det blir sängdags. Bara jag kan somna, har dessvärre vänt lite på dygnet nu under veckan då jag varit sjuk. Eller veckorna. Jag har verkligen varit sjuk helt sanslöst mycket de två senaste månaderna! Riktigt trist. Men nu käkar jag pencillin som jag hoppas kurerar mig och därtill proppar jag i mig en massa vitaminer, ginseng, rosenrot och allt vad det heter!

Godnatt. Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits