kortast

Nu på förmiddagen har jag klarat av värdens kortaste intervju. Var inne i en kvart. Låter ju itne särskilt bra, men jag fick alla standardfrågor.. Jaja.. Finns inget att göra än att visa upp sitt bästa jag.
Fokuserar på studierna och om ett tag ska jag iväg till svägerskan en stund. Träffa henne och brorsonen ska bli trevligt. Det är roligt att träffa henne ibland, för det blir ju mycket trevligare när man är vänner! Ska se om jag har någon bok hon kan vilja låna.. Vi har samma boksmak!
Ruskigt väder idag! Drog på mig seglarjackan, fanns inget bättre plagg när det ösregnar ute. Typiskt västkust-plagg. Läste att det ska komma in en storm. Bara den inte blir för jobbig här, gillar inte när det slår så hemskt i fönstrena.. Jag bor ju högst upp!

Kommentarer:
Postat av: unvjc pnghm

zdknwrcq bvdxohu cjzlonri zdiuctmn xdfwoy gjkdozvqw zvrsk


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits