höst

Ska man tro kalendern är det full höst idag! Det är ju inte så värst kallt ännu, hurra. Men det är klart, jag kan ju inte gå ut i bara ben längre... :( Nåväl, det är väl fördelen med Sverige, vi har årstider! Om vinterhalvåret bara kunde vara lite kortare också..
Idag mår jag lite bättre, men jag har sån jobbig hosta! Det är på väg åt rätt håll så pencilinet hjälper. Tänk vad läbbigt all-round verkande antibiotika är. Hjälper mot både det ena och det andra...
Senare idag blir det middag med mormor, mamma och min moster äter middag med henne varannan helg. Den här helgen är det med min mamma... SItter och hoppas på att min bror ska komma hit också. Jag har inte träffat älskade lilla Pyret på jääättelänge! *hoppas*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits