hospital

Tillbaka igen efter ett ganska långt läkarbesök och stick i armen. Jisses vad blod de ville ha från mig. Tur att jag inte är kinkig när det gäller sådant. Jag har vanan inne, tyvärr...
Eftersom jag var på sjukhuset tänkte jag passa på att hälsa på mormor. Det var inte besökstid, men det gick bra ändå. Stannade inte så länge, men det hände trots allt något för henne en liten stund. Hon såg inte annorlunda ut än innan och dte var skönt. Minns hur jobbigt det var några gånger att se morfar på sjukhuset eftersom han såg så dålig ut.

Kommentarer:
Postat av: Love

Jag minns min mormor, när jag hälsade på henne samma dag hon dog. Hon såg inte alls ut som hon brukade. Skönt att din mormor inte hade ändrats dej.

Postat av: Carolina

Va oxå o tog blodprov idag... =P

2006-10-17 @ 15:35:45
URL: http://moulooeverynews.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Love: dessvärre så är hon ju inte sitt bästa jag, utan påverkad av att ha varit deprimerad och drabbad av demens i drygt två år. Men de är absolut skönt att möta henne när hon ser ok ut. Jag försöker förtränga bilden jag har av morfar sist jag såg honom...

Carolina: usch då! Tog de mycket blod från dig?

2006-10-17 @ 20:58:31
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits