högt upp

På Scream Awards bar Eva Mendes en enkel outfit bestående av svart kortärmad topp och en röd pennkjol med högmidja och knappar framtill. Jag har lite hatkärlek till hög midja, men en sak är jag säker på och dte är att de enkla kombinationerna är snyggast med midjan högt upp. Evas stil gillar jag absolut, det är lagom på alla sätt och vis och ger cool effekt. Katies kjol som jag bloggade om igår är ju också snygg i och med hennes enkla matchning, men jag skulle nog gärna dra ner kjolen en bit, den är liite för hög!
18534-3573
bild gettyimages.com


Kommentarer:
Postat av: Anonym

hejsan jag vill söka till model vill va de jag vill att ni ska hjälpa mej me det så blir jag glad jag vill att ni ska återkomma till mig tel 0736186388 tackar från özgur

2006-10-19 @ 17:18:37
Postat av: niwj csnbohk

hzbesjvq npkoagyxw ptwlb tnjvk ftapg adpbgetuz gpyikts


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits