helg

Härligt med helg! Solen skiner från den klarblå himlen. Tyvärr är det inte särskilt varmt än så länge men i lä med en film omkring mig kan det nog bli ganska skönt ändå!
Snart blir det en tur till landet. Härligt och uppfriskande. Det var några veckor sedan jag var där nu. Just vid den här tiden på året blir det alltid lite extra mysigt eftersom man tänder mycket ljus och eldar i brasan. Myspys på hög nivå!
Igår var det kalas för farmor. Hon blev nog glad för kläderna hon fick. Men usch, det märks alltmer att hon faktiskt börjar bli till åren. Eftersom min mormor inte mår särskilt bra, hon ligger just nu på sjukhus med trista besked, så är farmor och farfar extra viktiga att de är friska och krya. Farfar är sitt glada pigga jag, men farmor kändes väldigt trött igår.

Kommentarer:
Postat av: Cec

Mm. Man ska ta till vara tiden man har med dem man älskar!

Postat av: Hanna

Håller verkligen med Cec! Saknar min farfar nått otroligt! :/

2006-10-15 @ 11:50:43
URL: http://fashionchica.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits