bästa medicinen

Bästa medicinen för en hopplöst deppig tjej är att träffa underbara syskonbarnet Filip. Han är såå underbar! Idag var han lite kinkig, men ljuvlig ändå. Gick en lång promenad med hans mamma och det var riktigt skönt. Jag kommer inte så ofta ut på långpromenader, har inga bra rutter här där jag bor... Svepskäl!
Dagens icke-nyhet är att
Ebba von Sydow har en lika snygg kappa som jag har! Såg att hon hade vikt upp ärmarna längst ner, det är faktiskt snyggare. Tur det eftersom de är för långa för mina kortisarmar. Ärmarna är oftast problemet när det gäller tröjor, toppar och skjortor. De blir bara raka, vida och för långa i 9 fall av tio. Nope nu ska jag fortsätta pluggandet!

Kommentarer:
Postat av: iukscn ajhtbv

hunpaibef skfitmp oeisnajb ixypelf khafx zxpokja ekgdaw


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits