aj

Nyss kom en av cheferna från Stockholm och när vi häsade klmde han rejält om min hand. Shit vad ont det gjorde.. Dessutom har jag ont i handen sedan innan. Imorse när jag skulle hälla av vattnet från spaghettin så upptäckte jag det ordentligt.
Väckarklockan jobbade sig imorse så jag försov mig. Blev en kvart sen, men jag var väldigt tidig igår...
Det var härligt med träning igår, men det var fasligt mycket folk där. Stundtals var det folk på alla de maskiner jag ville använda... Frustrerande. Men det blev tränat ordentligt så jag är nöjd. Det blir träning på fredag också, får se om jag svänger dit imorgon... Mår tusen gånger bättre när jag tränar, trots att jag sov kasst inatt. Vaknade vid fyra och sov väldigt oroligt efter det. Och ändå lyckades jag försova mig...
Idag skulle jag behva köpa nya ljus, de från Lagerhaus höll sådär. Ikeas har varit bäst hittills.

Kommentarer:
Postat av: yzmxitsk jhaqe

jabgx ygjvo vwyb dmxypng uadlvhg pxqhlb bxufzy


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits