tisdag

En ny dag och jag råkade sova lite för länge idag. Men men, är det plugg som står på schemat behöver jag vara utvilad ändå! Gårdagen var effektiv eftersom jag inte träffade den gamla kompisen jag kanske skulle träffat. Lite trist men mer tid till plugg! Ligger före mitt schema så jag hoppas slippa dne absoluta stressen i slutet av veckan.
SItter och funderar på hur det är möjligt att det är så grått väder ute... Galet! Såg att shopbop tagit in lite bikinis, såå snyggt! Tänk om en utlandsresa väntade mig i vinter... VIlken joy det vore!


bilder shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Emma

själv är man ju så lycklig lottad att man ska utomlands :) du råkar inte ha tips på var man kan hitta bikinis såhär års? shopbob är tyvärr inte i min prisklass ;)

2006-11-21 @ 17:36:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits