stylewatch

People har något de kallar stylewatch där bland annat trender som kändisarna hakat på visas och så får man svara om man skulle ta på sig något liknanade eller inte. Jag hittade en hel del jag gillar.

En bar axel är ruskigt snyggt om man har rätt kropp för det. Rachels är ursnygg!

Förklädesklänningen ger riktig skolflicke-look, men det gör inget för det är så fint! Själv skulle jag känna mig som 10 år i en sådan klänning, trots att det är sött på Molly Sims mfl.

Siennas klänning höjdes verkligen med hjälp av ros-detaljen. På en enkel, elegant aftonklänning kan detaljen lyfta en enkel klänning till något riktigt snyggt!

Den här typen av klänning andas 1920-tal som jag gillar väldigt mycket. Jessica Albas faller mig mest i smaken. GIllar man den här varianten borde man titta in hos H&M som har en liknande, fast inte lager av volanger, men plisseringen och 1920-talsinspirationen är där! Jag har själv provat den, men dels var jag för liten för minsta storleken och dels var just den modellen inget bra på mig..


bilder people.com

Kommentarer:
Postat av: Mikaela

På den översta bilden gillade jag den mörka tjejens klänning bäst. Och den sista ser fyrkantig ut på magen :/

Postat av: Emmaria

Håller med om att man kan bli fyrkantig. Som med de flesta plagg passar olika kroppar i olika former.. Just den modellen kan ge fel proportioner om man inte passar i den. Ungefär som att bredaxlade bör hålla sig ifrån halterneck-toppar.

2006-11-27 @ 15:16:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: v

vad för kropp bör man ha för att kunna ha på sig kläningar med bar axel?

2006-11-27 @ 20:13:19
Postat av: Emmaria

jag tror att en kropp som inte har så breda axlar eller breda höfter. Fast det är ju bara vad jag tycker. Alla tycker olika och trivs man i ett plagg ska man absolut använda det!

2006-11-27 @ 22:26:06
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits