småseg

Uppe i tid idag och har varit på ljusbehandling redan. Bra att göra det så det är överstökat. Igår lekte jag med Filip. Mitt hjärta smälter när han ler mot mig. Men det skär lika mycket när han skriker och gråter utan att något verkar hjälpa...
Fick honom att skratta högt och det är ljuvligt! Man märker snabbt vad som funkar och vad han inte gillar. Sedan är jag ju hur löjlig som helst när jag ratar med honom. För honom spelar ju orden ingen roll utan melodin. Gladast är han när man sitter och säger Bah-bah-bah typ...
I eftermiddag ska jag träna igen. Ett pass ska det bli vilket är första gången på länge. Hoppas jag orkar bara!
Nu ska jag göra en kopp té. Försöker dra ner på sockret men ibland faller jag för suget... Men bara att jag försöker så ordentligt gör mig stolt :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits