pille dill

En kompis till mig fyller 25 nästa vecka så jag tänkte fixa till lite bilder och grejer i present. Har just scannat in en massa bilder som jag tänkte använad men först korrigera. Tyvärr är jag helt lost vad gäller redigeringsprogram. Trodde jag hade koll på ett men efter massa pillande med alla bilder så kunde man inte spara det man gjort... Men åh liksom!
Hoppas pappa eller brorsan kan hjälpa till när de kommer! Vilket är snart hoppas jag... I veckan tänkte jag lokaliser en bra liten bok att sätta bilderna i och en fin penna att skriva med. Åh vad jag älskar sånt här pill!
Måste komma på något mer att ge henne i present bara... Hmm. Tänk vad mycket lättare det är när man är flera och slår sig ihop vilket ger större summor. Nu blir dte inte så mycket med bara lilla jag som bidrar..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits