nöjd

Häromdagen hittade jag en bok som jag tror blir en bra julklapp till mamma. Hon gillar författaren och den här kan nog passa. På de internet-sighter jag tittade fanns den inte att beställa så igår tänkte jag köpa den i butik. I butik kostade den nästan dubbla priset av internet. Så igår försökte jag på nytt bland olika sighter och kunde beställa boken med rabatt från Bokus och få den till ett grymt pris! Hoppas bara dne kommer snart så jag vet att allt gick bra... Har varit med om att böcker varit restnoterade en dag och kunnat beställas nästa dag med reservationer för förseningar och det sedan tagit jättelång tid innnan de hittat fram...

Någon som vet vilken dag det var Club-dagH&M förresten? Vet att det var någon dag i veckan... Imorgon?

Kommentarer:
Postat av: Mikis

rea på hemsidan idag iaf.

Postat av: Sofia

det är klubdag imorgon, torsdag den 30 november på H&M

2006-11-29 @ 11:09:39
URL: http://www.merci.blogg.se
Postat av: Emmaria

Mikis: okej, bra att veta :)

Sofia: Tack! Vad bra :)

2006-11-29 @ 15:25:04
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits