men åhh...

Usch vilken kass morgon! Skulle upp med tuppen för att åka till skolan. Var och lånade farfars bil igår och allt, bara för att underlätta saker och ting. Det var planen...
Sov nästan ingenting inatt, vaknade med huvudvärk och var till råga på allt tvungen att ge mig ut i kylan och skrapa bilen för att flytta den till den billigare parkeringen. Skulle ju åkt vid den tiden egentligen.
Nu är huvudet lite bättre men jag är fortfarande degig efter ännu en natt utan sömn. Så här kan jag inte fortsätta, hela tillvaron blir ju galen utan sömn!
Nu blir det pepp inför ett möte vid lunch, i värsta fall får jag ta en kopp kaffe innan. Inte för att jag blir piggare av det, men det brukar ändå få igång mig.

Kommentarer:
Postat av: Mark

Bli medlem på http://PinkSpiderRewards.se/index.php?referral=14867 för att få gratis ipod :)

Postat av: dmhpotyf cyxbnr

zoudjiht dxsvuyat eyvfwan ergnvcqko qeol ywins umdjleq

2007-01-01 @ 01:40:42
URL: http://www.auyevrs.boyalmn.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits