loose

Idag är jag slappt klädd på kontoret. Vi är fyra stycken här men jag är ändå ovanligt nerklädd. Mörka Filippa K-jeans, svart ribbat linne från samma ställe och rosa hoodie från H&M.
Fick veta en hemlighet, inget svår att hålla den men trist information ändå..
Får se vad som händer idag, inte mycket antagligen.. Tänkte gå en sväng på stan på lunchen! Trevligt. Var ett tag sedan jag gick på stan. Vill sondera utbudet lite och även försöka få lite inspiration till julklappar. Just nu har jag inte en aning om vad jag ska köpa till någon. Eller brorsan har köpt en sak till mamma och pappa, men i övrigt är det blankt... Jag har ju inte så många att köpa till men jag vill ändå att det blir bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits