herrsällskap

Hann knappt vakna innan jag hade herrsällskap i sängen imorse. Ett 60 centimeter långt och drygt två månader gammalt sådant. Ljuvligt! Han är världens bästa kille!
Tänker på vad alla säger att när man får egna barn är dte ännu starkare känslor, hjälp.. Redan nu sprudlar jag av kärlek till den lilla killen. Lovely!
Idag har jag ätit något som inte var helt rinnande! Wiho. Börjar bli bättre men jag är fortfarande trött, svullen och har lite ont. Är nyduschad och fräsch, minus munnen eftersom det är svårt att borsta tänderna ordentligt. Tur i oturen att jag inte känner för/"behöver" hångla med någon...
PÅ morgonen var det visst ösregn och översvämningar här i Göteborg. Nu är det blå himmel och sol. Snabba förändringar..

Kommentarer:
Postat av: Mikis

Är det ett djur eller har du fått barn? :O

Postat av: Emmaria

Det är min älskade brorson! haha... det skrev jag visst inte :)

2006-11-11 @ 14:18:19
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits