håret

Jag är väldigt dålig på att fixa med mitt hår. Oftast blir det hängande eller hästsvans till vardags, ibland en fläta.. På party kör jag oftast plattångat, rakt hängande eller mer fluffigt, dvs inte plattångat utan luftigt. På sistone har jag använt ett silverspänne som jag satt på snedden för att få snedtofs. Det gillar jag och tycker jag passar i. På Ray Ban-festen hade Mischa en enkel tofs med lite fix. Snyggt och enkelt, men vem kan göra sådär snyggt påsig själv?!
18534-3903
bild gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Vera

Snygg frisyr hon hade. Ibland kan man behöva lite inspiration.

Postat av: Emmaria

Visst var det fint. Inspiration är suveränt, bara man kan fixa det själv..

2006-11-21 @ 14:43:09
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits