dagens

Orkr inte göra tusen inllägg så jag sammanfattar min dag. Okej, jag vet jag är härmig för tillfället, men so what!

Dagens värsta: kylan och att jag är så trött
Dagens bästa: min morbror som köpt té i Fjärran Östern åt mig. Utan att jag bett om det. Ursnällt!
Dagens fanclub: min mamma. Mötte henne en sväng i myskläder, osminkad och med ett nytvättat hår som levde sitt eget liv och hon tyckte att jag var lika söt som alltid. Spelar ingen roll riktigt, hon tycker alltid jag är söt. Pappa är såklart minst lika bra, men jag har inte träffat honom idag..
Dagens musik: 90-tals mixen som gymmet körde i förmiddags när jag tränade. Nostalgi!
Dagens mest oväntade: Att jag gick på stan efter träningen iklädd myskläder. Aldrig hänt förr. Jag tar det som en mognadsprocess!
Dagens köp: strumpor istället för en blomma till kvällens värdinna och ett Mavala-lack. Jag blir rockig och tänkte testa svarta naglar. Får se hur det går...
Dagens läbbiga: tjejen på Åhléns som var målad i ansiktet... läbbigt!
Dagens klädsel: Myskläder so far, men snart blir det nog kjol, tjocka trumpisar och en svart kofta för kvällen.
Dagens humör: Väldigt varierat! Mest trött.

Hmm, det är vad jag har so far, men allt kan bli bättre och det är ju bara att hoppas på!

Kommentarer:
Postat av: emma

tar denna!

Postat av: Emmaria

Gör det! :)

2006-11-05 @ 13:42:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits