Äntligen

Igår när jag läste rubrikerna på Aftonbladet/Expressen måste jag erkänna att min första tanke var Äntligen. Det var väl inte en dag för tidigt som Britney begär skilsmässa. Jag hoppas visserligen deras äktenskap har varit bättre än det verkat i tabloiderna, men visst kan hon få något bättre! Dessutom blev jag mycket impad över hennes nya figur som hon visade upp hos Letterman i måndags! Här snackar vi Britney som vi alla minns henne. Bara hon ser till att spela in en skiva nu och visa att hon är pop-prinsessa. Jag gillar Brittans musik, men hon har betett sig märkligt då hon haft Federline osm efternamn!


Kommentarer:
Postat av: Minna

ha ha!
Jag håller med dig, det var inte en dag för tidigt. Och nu hoppas man ju på en massive comeback för Brittan är ju grym - eller hur!

Postat av: eremo

wow bruden!
Nu har du fått uppmärksamhet om detta inlägg på AB!

2006-11-08 @ 16:12:33
Postat av: Emmaria

Minna: Ja hon är grym. Hoppas på en ordentlig comeback :)

eremo: oj... Där ser man.. Haha!

2006-11-08 @ 17:21:07
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Thereska

Britney is the best! :)

2006-11-08 @ 21:01:20
URL: http://thereska.blogg.se
Postat av: Lottis

Ja, bara Britney blir lycklig..men jag tycker ändå lite synd om Kev,om han fick veta via sms efter han talat så bra om sin fru...och vi vet ju inte om han verkligen varit en sådan skit som media vill få honom att verka..man kan ju inte direkt tro på allt i ab el expressen...jaja, älskar Britney och längtar tills hon släpper en ny skiva!!

2006-11-08 @ 22:51:17
Postat av: Ano

Britney suger och alla som lyssnar på hennes skit musik också!

2006-11-09 @ 13:37:28
Postat av: Emmaria

Therska: hon är bra.

Lottis: Fattar precis vad du menar.. Hoppas hon blir lycklig nu. Självklart ska man inte tro allt man läser!

Ano: jaha, där ser man.

2006-11-09 @ 20:43:06
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits