another one

Ännu en söndag.. Sov riktigt bra inatt, förutom att jag hållit på att tända och släcka ljuset av någon märklig anledning... The things I do in my sleep...
Idag blir det mest soft faktiskt. Blev ingen träff med brorsonen igår, men på onsdag verkar det bli av! Då var det nästan två veckor sedan sist.. Usch! Vill träffa honom varje dag nästan :)
Ute är dte mycket varmare och jag är nöjd! Nollgradigt är inte min grej och absolut inte redan. Det kan får komma i mitten av december. Jag är så nöjd med min
kappa att jag vill använda den länge. När dte var kallt i början av veckan var det nästan på gränsen att jag kunde ha den. Har man en gång haft en tjock dunparkas så är det no turning back...

Kommentarer:
Postat av: Hanna

åh älskar din kappa :D

Postat av: Emmaria

Tack! jag med:)

2006-11-05 @ 13:40:37
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: fbhmcpwi qshxoaw

psiqakw iupqbrtsd ewyv itbgwqam ovsawy hqstpnk ecnxryqjf

2007-01-01 @ 01:39:39
URL: http://www.kxmjlw.dlbe.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits