utfrågad

När jag var på väg hem efter ljusbehandlingen och satt på spårvagnshållplatsen kom en tjej fram till mig. Rätt vad det var såg jag att hon höll i en mikrofon och en md. Hon frågade så snällt om hon fick intervjua mig och jag hade väldigt svårt att säga nej. Tycker man ska ställa upp på sånt där, vet hur det är själv!
Hon frågade mig om jag solade, smörjde mig med solskyddsfaktor och varför. Sedan undrade hon om jag använder Brun-utan-sol och varför. Slutligen frågade hon om jag var pollenallergisk och när jag svarade att jag var det blev hon glad. Hon gjorde en artikelserie som handlade dels om faran med solning och att man bör smörja sig, sedan om bus och även en artikel om pollen.
Det var trevligt och hon var sympatisk. ul att kunna hjälpa till..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits